piątek, 9 lutego 2018

2k18

Cześć wszystkim! :))



       W tym roku zapowiadają się duże zmiany. :) Chcę zacząć w miarę możliwości, aktywnie prowadzić bloga i mam nadzieję, że to mi się uda. Trzymajcie kciuki!

Marzec będzie dla mnie przełomowym miesiącem, ponieważ czekam na narodziny synka. <3
Lekarz ustalił termin na 2 marca, ale jak to wiadomo, różnie z tym bywa. :) Wszystko już mamy gotowe, teraz z tatusiem czekamy obydwoje z niecierpliwością.. :) 



          Muszę przyznać, że okres ciąży bardzo mnie zmienił. Nie żyję już z minuty na minutę - zaczęłam myśleć bardziej przyszłościowo. Również z tak zwanej "rozpuszczonej nastolatki" stałam się osobą, która bierze odpowiedzialność za swoje czyny, oraz zdaje sobie sprawę z konsekwencji różnych zachowań. 
Podczas ciąży stałam się bardziej ostrożna, nawiązując tu do jazdy samochodem, to ściągnęłam nogę z gazu, bo wiem, że nie jadę sama, a jeśli coś by się stało to mogę skrzywdzić nie tylko siebie, ale również niczemu winne dziecko, które noszę pod sercem.

Jestem w 8 miesiącu ciąży, przytyłam 12 kilo, odnoszę wrażenie że jestem ociężała jak ciężarówka, mam strasznego lenia i tylko bym spała. Jednak mimo to, staram sie korzystać z pełni życia i niczego sobie nie odmawiać (oczywiście prócz papierosów i alkoholu, bo z różnymi używkami nigdy nie miałam styczności).

Z wielkim szczęściem czekam na to aż będę mogła wziąć na ręce moje malutkie serduszko!! :)


                 A tym czasem macie niżej kilka zdjęć z zimowej sesji z moim narzeczonym... :)













Jak podobają się zdjęcia?
Miłego dnia wszystkim! :)

32 komentarze:

  1. Ooo 😃 trzymam kciuki, aby wszystko było dobrze. Życzę z całego serca udanego porodu 😃
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że obędzie się beż żadnych komplikacji! :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju ❤️ Slodko razem wygladacie i milo az patrzec jacy jestescie szczesliwi :) I trzymam kciuki zebys jak najlepiej przeszla porod :*
    Buziaki i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam mocno kciuki za to, żeby wszystko się udało i dziecko było zdrowe <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego dla Was i Waszego małego dzidziusia ;) zdrówka przede wszystkim bo to najważniejsze :* zdjęcia śliczne ;) widać, że szczęśliwi :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądacie na zakochanych. Czego mogę Wam życzyć? Zdrowia i spełnienia marzeń, bo to chyba najważniejsze. Bardzo miło oglądało mi się te zdjęcia. Śliczna z Was para.
    aleksandrakuk.b

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki! Wszystkiego dobrego! Świetne zdjęcia ;))
    Pozdrawiam!
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz- ciąża Ci służy 👍
    Szybko zleci zobaczysz...

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam mocno kciuki! Zdrówka, zdrówka i uśmiechu na twarzy! ♥
    Naprawdę ładnie piszesz, i zdjęcia są w b.jakości. Podziałabym na twoim miejscu z designem, przyciągnie więcej osób ♥
    Buziaki!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dosc podobnie w tym roku. Czekamy na narodziny dzidziusia, tez synka. My termin mamy na srodek kwietnia. CZyli nie taka duza roznica. Podobnie jak Ciebie ciaza mnie zmienila, ale mnie to w ogole moj luby bardzo duzo zmienil. Ale tak jest jak sie dobro odplaca dobrem.

    Ja czuje sie paskudnie. Jak cala ciaze od poczatku nic mi nie bylo, teraz w 7 miesiacu ledwo chodze. Synek po prostu niedobry jest i kopie w kregoslup :/ co.. takie uroki.
    No i jeszcze nie mamy przygotowanych rzeczy dla malego. Mamy przeprowadzke za dwa tygodnie wiec dopiero wtedy zaczniemy skladac lozeczko i kupowwc rzeczy
    Szczesliwego rozwiazania kochana i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Wam wszystkiego Najlepszego. Żeby dziecko, które przyjdzie na świat,było zdrowe i dawało Wam powody do radości:)
    Pozdrawiam

    https://pielegnacyjny-zakatek.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam termin na 8 marca. Zdjęcia bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wam również życzę dużo, dużo zdrówka i powodzenia! ;**

      Usuń
  13. Trzymam kciuki i powodzenia. W ciąży też czułam się wielka, ogromna. Ale jak patrze na zdjęcia to wcale tak strasznie nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia, wszystkiego dobrego dla dzidziusia i dla was :) Pozdrawiam:)
    https://paznokciefryzurymoda.blogspot.com/2018/02/roz-wear-blusher-z-wibo.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądacie na tak zakochanych. Aż cieplutko na sercu się robi.
    Ciąża zmienia jeśli nie masz obsesji. A znam osobę co ma obsesje i tylko o ciąży gada.
    Pozdrawiam.
    Dopiero zaczynam przygodę z blogiem.
    Jak masz czas i chęć to zapraszam. Komentarze typu co mogłabym zmienić itd mile widziane. Dziękuję.
    https://incrediblerzeczy.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Powodzenia i dużo zdrowia przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo słodkie te wasze zdjęcia 😃 życzę powodzenia z blogiem i oczywiście trzymam kciuki 😍♥️

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Gratulacje :) Życzę wszystkiego co najlepsze
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny śnieg i przeurocze zdjęcia! Gratuluję i życzę szybkiego rozwiązania. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  20. PIĘKNE ZDJĘCIA! uśmiech od ucha do ucha super:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje, powodzenia i dużo szczęścia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/czerwony-paszcz-w-pepitke.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo! Trzymam kciuki, oby wszystko się udało! Jakieś imionka już wybrane? Wcale nie widać po Tobie tych 12 kilo ;) Gratuluję i życzę udanej zabawy przy małym rozrabiaku! ;*
    Pozdrawiam! ^^

    https://boozex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mały Nikodem :D
      Dziękujemy bardzo!! 😚

      Usuń
  23. Super zdjęcia! Wszystkiego dobrego dla Was wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała sesja :) Wszystkiego najlepszego dla was :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  26. wow these pictures so beautifull & you both looks great..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  27. Uroczo wyglądacie wszyscy, trzymam kciuki za urodzenie dzidzusia i zdrowego przedwszystkim. Wpadajcie do mnie nowy post. http://mytruetherapy.blogspot.com/2018/03/zbrodniarz-wojenny-adolf-hitler-cz-3.html

    OdpowiedzUsuń