poniedziałek, 7 marca 2016

8 MARCA

WITAMY KOCHANI! 


" Dzień Kobiet – coroczne święto obchodzone 8 marca jako wyraz szacunku dla ofiar walki o równouprawnienie kobiet. Ustanowione zostało w 1910 roku. Dzień Kobiet w Polsce był obchodzony na szeroką skalę do 1993 roku "




Już jutro 8 Marca! Warto pomyśleć nad jakimś upominkiem dla swojej ukochanej, czasem bywa tak, że owaki prezent Kobieta musi sprawić sobie sama. W poście Walentynkowym,
również podawałyśmy przykłady prezentów, oraz stylizacji. Jeśli ktoś nie widział, zapraszamy do sprawdzenia.


" Dlaczego Dzień Kobiet obchodzimy 8 Marca?
- Bo kobieta to 8 cud świata " 


 Oto kilka przykładów na prezent : 


BIŻUTERIA - Najbardziej klasyczny prezent, który zdecydowanie spodoba się każdej Kobiecie.





KWIATY - Najstarszy i najpopularniejszy sposób na prezent dla ukochanej.





SŁODKOŚCI - Większość z Nas uwielbia słodkości, więc pudełeczko ulubionych czekoladek,również może być dobrym prezencikiem.









ROMANTYCZNA KOLACJA - Warto zaskoczyć swoją ukochaną, smaczną kolacją przy świecach. Nie codziennie można sobie pozwolić na tak romantyczne kolacje, a to święto jest świetną okazją, by ją wykorzystać.









KĄPIEL -  Możecie również przygotować gorącą kąpiel dla swojej wybranki, płatki róż, świeczki oraz lampka szampana, spodoba się każdej Kobiecie. Będzie to relaksacyjny czas dla niej, a w natłoku obowiązków nie zawsze możemy sobie pozwolić na długie kąpiele w blasku świec.








 A Wy jakie macie plany na ten szczególny dzień?
 







WSZYSTKIM KOBIETĄ W TYM SZCZEGÓLNYM DNIU , ŻYCZYMY WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE! :)



POZDRAWIAMY OLIV & AN ! <3 

13 komentarzy:

  1. Hmmm... z racji, iż jestem samotna, sama sobie sprawię prezent! :D
    Fantastyczny blog ♥

    Zapraszam na najnowszy post: always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam dostawać kwiaty ^^ Piękne zdjęcia
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne inspiracje ,a zdjęcia jak zawsze piękne :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O, widzisz! Nie miałam pojęcia o takich faktach, jeśli chodzi o Dzień Kobiet. ;) Ja również życzę Wam wszystkiego, co najlepsze z okazji tego dnia! Ja pewnie jutro z siostrą obejrzę jakiś film i będzie dobrze. ;) obserwuję. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzajemnie :D
    no ja nie wiem jakie plany :> na pewno z chłopakiem ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dostałam kwiaty, zbożowe ciasteczka a teraz kończymy pracę i idziemy oglądać film :) więcej nic mi nie potrzeba :D
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty były, są i będą najlepsze :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. A dziękuję i wzajemnie!:)
    Ja swój dzień spędziłam przed telewizorem, przed trudnymi sprawami itd., haha :D
    Świetne pomysły na prezenty. U mnie w tym roku były same słodkości:)
    Choć uwielbiam dostawać kwiaty!

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba każda kobieta chciałaby dostawać taki ogromny bukiet kwiatów jak na zdjęciu :)Fajny post :) Może wspólna obserwacja? Zacznij i daj znać ,żebym mogła się odwdzięczyć :)Pozdrawiam
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiaty na dzień kobiet to sama przyjemność :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety sama musiałam zrobić sobie prezent :(

    Pozdrawiam,
    www.thousand-kilometers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam dostawać kwiaty, w tym roku dostałam aż 10 bukietów :D
    Piękne zdjęcia
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nawet życzeń nie dostałam :')
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń