niedziela, 4 lutego 2018

TOŁPA COSMETICS


Cześć wszystkim! 


W dzisiejszym poście opowiem wam trochę o kosmetykach z firmy TOŁPA

Kosmetyki dostałam w prezencie pod choinkę i muszę przyznać, że jest to bardzo trafiony prezent! 
Stosuje je codziennie i jestem naprawdę z nich zadowolona, rezultaty widać już po pierwszym użyciu, a ich pojemność pozwala na długą aplikację. :) 








W skład  mojego prezentowego zestawu TOŁPA green nawilżenie wchodzi:
×nawilżający żel pod prysznic 
×nawilżające mleczko łagodzące
×nawilżający krem łagodzący do rąk

Skład żelu pod prysznic i kremu do rąk głównie opiera się na bawełnie i irysie.
Natomiast nawilżające mleczko do ciała dodatkowo posiada w sobie olej migdałowy i masło shea.




Muszę przyznać, że żel, mleczko i krem do rąk spisują się idealnie. Po kąpieli moje ciało jest gładkie i dobrze nawilżone. :) 
Natomiast krem do rąk, doskonale spisuje się w takie mroźne dni, z jakimi ostatnio mamy do czynienia :) 



W drugim zestawie TOŁPA green energia, który również dostałam pod choinkę znajdował się:

×nawilżający krem - sorbet orzeźwiający
×wygładzający żel- peeling do mycia twarzy

W skład kremu wchodzi: limonka i borówka. Krem jest przeznaczony do skóry wrażliwej,normalnej i mieszanej, odwodnionej z oznakami zmęczenia.
Zadaniem tego oto kremu jest nawilżenie, dodanie skórze energii, wygładzenie i witalizacja.




Natomiast w skład peelingu wchodzi: limonka, mięta, cytryna i łopian. Jest on przeznaczony do takiego samego rodzaju skóry jak krem opisany wyżej. A jedyną różnicą w ich działaniu jest to, że peeling dodatkowo złuszcza suchą skórę. 


Peeling i krem do twarzy, również spisują się idealnie. Już po pierwszym zastosowaniu czuć ogromną różnicę. Na opakowaniu pisze, że krem powinno się stosować rano i wieczorem, jednak ja stosuje go tylko na noc. 
Krem do twarzy i rąk, zarówno jak nawilżające mleczko szybko wchłania się w skórę co również jest dużym plusem. 
Mimo swojej naturalności, kosmetyki mają bardzo przyjemny zapach. 

Jeżeli jesteście zainteresowani tego typu kosmetykami do codziennej pielęgnacji swojej skóry i cery zerknijcie na instagram sklepu :

                                                                @tolpa_mniej_wiecej 

lub na ich stronę www: 


Posiadasz podobny zestaw z tej firmy? Czy może masz w domu kosmetyki do codziennej pielęgnacji  z innej firmy, która cię satysfakcjonuje, jeśli tak to podziel się z nami swoją opinią na ich temat w komentarzu!:)

Na sam koniec chciałam dodać, że jeśli masz jakieś pomysły na zmianę wizerunku naszego bloga, bądź jest w nim coś, co mogłybyśmy zmienić tak, aby nasi czytelnicy byli zadowoleni i z chęcią czytali nasze wpisy, to czekamy na wasze pomysły i wskazówki!



44 komentarze:

  1. Super, super, super!!!!! Brakowało mi tego!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kosmetyki, slyszalam ze herbaata ma dobre dzialanie . Pozdrawiam https://florydauchwyconechwile.blogspot.com/2018/01/walentynkowe-inspiracje-z-whishlist.html#more

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa propozycja. Pozdrawiam https://florydauchwyconechwile.blogspot.com/2018/01/walentynkowe-inspiracje-z-whishlist.html#more

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kosmetyki Tołpy, bo zazwyczaj świetnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej serii tolpy nie znam,.ale bardzo lubię ich kosmetyki , zwłaszcza do cery.suchej i podrażnionej:)
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli do cery suchej to te idealnie się nadadzą! Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Peeling wygląda bardzo ciekawie.
    nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym poznała tą serie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej serii, ale jestem bardzo nią zainteresowana!
    Zapraszam do siebie!❤ http://allforgirls-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Serii tolpa nigdy nie mialam jednak sporo czytam o nich i może wkoncu sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  10. Tołpa ma naprawdę świetne kosmetyki dla wymagających. Co prawda nie znam tej serii, ponieważ nie jestem posiadaczką suchej cery, ale wyobrażam sobie ten limonkowy zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki uroczy prezent, nie słyszałem o tej firmie, pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej serii, ale za to miałam kilka kosmetyków tej marki i fajnie mi się spisały :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej serii, moja siostra ma wersje matujące. Z chęcią wypróbuje bo moja cera jest strasznie sucha i potrzebuje nawilżenia l:) fajnie się dowiedzieć,ze jest coś takiego :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie używałam tych kosmetyków , ale z chęcią wypróbuję ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie stosowałam. Podobno maja całkiem przyzwoite składy, więc może w końcu kupię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna jest ta seria godna polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio "czję się" na kosmetyki tej firmy. Do tej pory miałam mydło i peeling borowinowy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa ta seria ja mam z innej Tołpe lecz nie posiadałam nic jeszcze od nich do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią chciałabym przetestować ten zestawik! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ich kosmetyki, warte swojej ceny i naprawdę godne polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kosmetyki tej firmy są naprawde super, a cenowo..bezkonkurencyjne :)

    https://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kosmetyki z tej serii są genialne. Jeszcze nigdy sie na nich nie zawiodłam

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie kosmetyki z marki Tołpa, ja próbowałam kosmetyki z lini dla cery naczynkowej, sprawdziły się nawet Ok :) obserwuje liczę na rewanż ❤️
    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobno to kosmetyki dla wymagających....czyli dla mnie! Zachęciłaś mnie! Poza tym mają fajne przejrzyste opakowania! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam kosmetyki z tej marki, tej serii jeszcze nie próbowałam, więc chętnie wypróbuję czegoś nowego. ;)
    drawing-myhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja i mój też bardzo lubimy peelingi do twarzy z Tolpy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio bardzo przekonałam się to kosmetyków tołpa. ��

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie wypróbuje te kosmetyki, chociaż nie korzystałam z nich ;)
    My-stranger-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię kosmetyki tej marki, choć tych jeszcze nie próbowałam:)
    również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyznaje ze wiele dobrego o kosmetykach tolpa slyszalam. Napisalas super propozycje i zamierzam przymierzyc sie do zelu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. O, już dawno nie widziałam kosmetyków Tołpy, ale widzę że tobie się spodobały, chyba warto się nimi zainteresować...

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam krem tej firmy na dzień. Bardzo fajnie się wchłaniał, był świetny pod podkład.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny prezent, bo lubię kosmetyki marki Tołpa. Uwielbiam szczególnie ich żele do mycia twarzy, więc tę serię również chętnie bym przetestowała :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Peeling chyba lepszy, tak według mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam kosmetyki z tołpy, a zwłaszcza dla skóry wrażliwej. :D
    W swojej kolekcji nigdy nie miałam peelingu z ich firmy wiec może za jakiś czas się skusze.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Żadnego nie stosowałam, aczkolwiek przekonałam się i chyba wypróbuję któreś z tych kremów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Oo kochamy ich produkty! <3 Miałyśmy kilka próbek i już jesteśmy zakochane w tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również stosuję kosmetyki z tolpy, głównie jednak do demakijażu i peelingu. Kremom mówię stanowcze nie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Słyszałam o tych kosmetykach dobre rzeczy ,ale nigdy nie używałam :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli się zgadasz to zacznij i daj mi znać na blogu :)
    (komentuje na bieżąco)

    OdpowiedzUsuń
  41. Już od dawna kuszą mnie produkty tej marki! Koniecznie muszę przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeszcze nie używałam kosmetyków z tej firmy, ale moze się skuszę :p

    OdpowiedzUsuń