środa, 21 października 2015

CZEŚĆ WSZYSTKIM ! :)

Cześć , na początek powiem trochę o sobie .:)
Mam na imię Ania , ukończyłam 18 lat i jestem mamą cudownej córki Leny , którą też nie raz tutaj zobaczycie. ;)
Postanowiłam z Oliv rozruszać trochę bloga i dodać ciekawe nowości.
Przy zdjęciach na których pojawi się moje dziecko w zupełności nie zabraknie humoru ,a co do współpracy z Oliv to zapewniam, że będzie rozkwitać z dnia na dzień coraz bardziej.


Tak na przywitanie mam dla Was jesienny zestawik,
Czerwony płaszczyk, który idealnie sprawdza się na taką pogodę, jest ciepły i wygodny.
Do tego dwie stylizacje :)


1. Wygodna , pudrowa tunika z szarymi wstawkami, cieplutki, puchowy sweterek oraz białe paznokcie.
Żeby podkreślić długie nogi dołożyłam ciemno szare zakolanówki, które idealnie zgrywają się z ciemnymi rajstopkami.

2. W drugiej stylizacji  założyłam nieco inny odcień.
     Jest to :
-  Płaszczyk w kolorze ciemno-czerwonego jesiennego liścia z dodatkiem czarnych guzików
- Czarny uniwersalny komin, który pasuje do wielu stylizacji
-  Jasne jeansy
- Czarne klasyczne botki, idealne na deszczową jak i spokojną jesień.


Mam nadzieję , że stylizacje wam się spodobają. Nie są zbyt  wyszukane. ;)
Pozdrawiam An

2 komentarze:

  1. Aniu moja Aniu :D Mnie jak zwykle twoje stylizacje się podobają :D
    Jesteś piękna :D <3 Lofjuu ; **

    www.polayourstyleyourway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się ta pierwsza stylizacja ;) <3

    OdpowiedzUsuń