poniedziałek, 26 października 2015

CZY WARTO WYBACZAĆ?

Witam wszystkich :)
Dziś znowu poruszę temat, który dotyczy nas wszystkich :) 
Tak jak mówi tytuł, dziś będzie o wybaczaniu. Czy warto wybaczać i dlaczego? 
Na swojej życiowej drodze spotykamy wielu ludzi, którzy dają nam masę szczęścia, stają się dla nas ważni. My zaczynamy im ufać i coraz bardziej się do  nich przywiązujemy, a co jeśli taka osoba nas zrani, zdradzi, lub zawiedzie? Czy waszym zdaniem warto jest to wybaczyć i na nowo obdarzyć daną osobę zaufaniem? Powiem wam szczerze, że ja wybaczyłam parę razy, na czym nie wyszłam zbyt dobrze... Oczywiście mam na myśli chłopaka i to jak pięknie zaczął mydlić oczy, że się zmienił, że tym razem będzie inaczej, lepiej.


Wiadomo to było kłamstwo, po raz kolejny namieszał w głowie i zwalił winę na mój charakter i moją osobowość. Po czasie zaczynamy żałować tego, że komuś wybaczyliśmy błędy i krzywdy jakie dana osoba mam wyrządziła... Niestety zanim się zorientujemy, że to był zły pomysł, znów cierpimy jeszcze bardziej niż wcześniej.. :) Dlatego zastanówmy się dwa razy zanim komuś wybaczymy, bo nigdy nie wiadomo czy ta osoba zasługuje na to :) 


Stylizacja którą przygotowałam, stworzona została z myślą na chłodniejsze dni jesieni :
- Czarny, klasyczny płaszczyk z kapturem , który nadaje stylizacji nutę elegancji
- Brzoskwiniowe jeansy
- chusta również z odcieniem czerni
całą styliazacje sfinalizowałam czarnymi botkami ze złotymi wstawkami , które świetnie komponują się z klasycznym płaszczykiem oraz dodałam złoty zegarek.
















                                              Miłego wieczorku i dobrej nocy kochani ! 

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem każdy zasługuje na drugą szansę, a czy wykorzysta to z głową ..czy pójdzie tą samą drogą co wcześniej, czy zrobi coś aby to naprawić to już od niego zależy ;)

    Superrr pościk :***

    www.polayourstyleyourway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Olivia, warto wybaczać z tym że trzeba wiedzieć komu... gdy ktoś pragnie wzbudzić w Tobie jedynie poczucie winy- nie warto! Warto wybaczyć przyjacielowi który nie powiedział Ci prawdy z troski o Ciebie, ale nie komuś kto sprawia ból bez zastanowienia.

    OdpowiedzUsuń