środa, 21 października 2015

WRACAMY? OCZYWIŚCIE!


Witajcie! :)
Wracam do was po długiej przerwie...
Nie dodawałam nic, ponieważ zaczęła się szkoła, miałam troszkę problemów ze zdrowiem, jak i również w swoim prywatnym życiu. Stwierdziłam, że nie dam nikomu satysfakcji i nie będę rezygnowała z tego co lubię robić! :) Teraz moje życie zmienia się na lepsze, są osoby które są przy mnie mino wszystko i za to im dziękuje! <3 Od listopada zaczynam chodzić codzienne na siłownie, trzeba w końcu zacząć coś w sobie zmieniać! Trzymajcie kciuki, abym długo wytrwała w moim nowym postanowieniu. :)


Mam mnóstwo nowych pomysłów, moja przyjaciółka, która wyprowadziła się na Śląsk też będzie dodawała tu posty. Postanowiłyśmy, że rozpoczniemy współpracę i mam nadzieję, że teraz z blogiem będzie tylko coraz lepiej! :)
Mimo mojej małej a w prawdzie zerowej aktywności, liczba polubień na fanpage ciągle rosła, z czego jestem bardzo dumna.
Jak pewnie wiecie aska zawiesiłam, ale istnieje jeszcze konto o mnie które prowadzi moja czytelniczka i tam ona będzie udostępniała moje nowe posty więc ludzie z aska będą na bieżąco. :)




















W weekend lecę na kolejną sesję! 


1 komentarz:

  1. Piękna moja :D : **
    Tęskniłam za czytaniem tych postów ;(

    www.polayourstyleyourway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń