sobota, 14 listopada 2015

ZNAJOMI

 Heej!

Ostatnio wybrałam się do mojego kuzyna na kawę i poszliśmy wraz z koleżankami na spontaniczną sesję. Śmiechu i zabawy było co niemiara i właśnie w sesjach to jest najlepsze! Trzeba do tego podchodzić z zabawą i wtedy większość zdjęć wychodzi dobrze, bo jeśli pójdziemy na sesję z nastawieniem, że potrzebujemy dużo zdjęć aby zrobić nowy post na blogu, zazwyczaj jest tak, że tylko dwa, trzy zdjęcia wychodzą dobre. Na szczęście nie tym razem! :D 



Każdy z nas posiada znajomych, nie ważne czy mniej czy więcej, ważne, że ich ma.. Zastanówcie się ile było takich osób które miały być na zawsze, a po pewnym czasie po prostu wbiły wam nóż w plecy?
Ile razy było tak, że wasi znajomi mogli na was polegać w każdej sytuacji? Że byliście zawsze kiedy tylko zadzwonili, na każde ich zawołanie pędziliście do nich tak szybko jak tylko mogliście? Ale kiedy to wy potrzebowaliście pomocy, nie było nikogo, lub zostawała tylko jedna osoba, a gdzie była wtedy reszta pseudo ''przyjaciół''? Pewnie dobrze się bawili kiedy ty ocierałeś się o dno...
nie warto jest zawracać sobie głowy takimi osobami, które widzą cię dopiero wtedy kiedy potrzebują twojej pomocy, lub po prostu czegoś od ciebie chcą.
Miałam okazję spotkać w swoim życiu takie osoby, ale całe szczęście szybko się co do nich przekonałam. Po co mieć setkę fałszywych znajomych skoro można mieć kilku prawdziwych, których zliczymy na palcach jednej ręki. :)

Teraz pokażę wam parę zdjęć z moimi znajomymi. Na zdjęciach ze mną będzie Patrycja, Wiola i Bartek. Jednak to nie wszyscy moi znajomi bo zostaje jeszcze Klaudia, Natalia, Dominik i  Ania <3 


Na zdjęciach jestem ubrana normalnie, tak jak chodzę na co dzień, tak jak już mówiłam to była spontaniczna sesja :) 





















 

1 komentarz: